Sjans - Rebranding van Kringloopwinkel Zuiderkempen

Een project voor Sjans door

thinktomorrow-team-0007-ben.jpg
thinktomorrow-team-0004-johnny.jpg
thinktomorrow-team-0006-caro.jpg
thinktomorrow-team-0000-tijs.jpg
thinktomorrow-team-0001-sofie.jpg
thinktomorrow-team-0002-sarah.jpg
thinktomorrow-team-0003-marlo.jpg

Rebranding

Marketing

Content creation

Development

Rebranding

Marketing

Content creation

Development

Rebranding Sjans

Een tweede kans voor Sjans Kringloopwinkel

Kringloopwinkel Zuiderkempen koppelde zich in 2023 los van Herwin en was klaar voor de volgende stap. 

Met een nieuwe naam en bijpassende stijl smelten zij de hartverwarmende kracht van hun 8 Kempische vestigingen samen met het prachtige circulaire aspect van tweedehands

Daarom heten zij vanaf nu Sjans. Want “tweedehands, da’s sjans."

sjans-kringloopwinkel-reveal.jpg

Grafische nostalgie

Kempische trots

De rebranding van een merk is iets dat je moet voelen. Het moet door het hele bedrijf geademd worden. Een brainstorm ter plaatse is dan ook noodzakelijk om elke medewerker betrokken te houden.

De richtlijnen voor deze rebranding op intern én extern vlak? Kempisch, lokaal getint en het circulaire aspect van tweedehands. Wij zagen direct kansen.

Elevator pitch

Meeslepend merkverhaal als stevige basis

We schreven het merkverhaal uit dat ons richting gaf aan de offline en online communicatie voor het merk.

Op basis van de beknopte elevator pitch schreef onze copywriter de teksten van de website, werkten onze designers aan ontwerpen voor de social media posts, webontwerp en marketing in het algemeen.

sjans-socialmedia.png
sjans-rebandingcomments.png

Feel the vibe

Een branding is een vibe, een gevoel en een imago dat je wil creëren.

Zelfs offline materiaal 🤯

Ook hun bestelwagens, spandoeken en allerhande merkgadgets werden in mock-ups klaargestoomd voor de livegang.

van.png
shirt.png
lanyard.png
a-stand-board.png
button-badge.png
header.png
store-front.png
totebag.png

Brandbook handleiding

Zelf aan de slag met duidelijke richtlijnen

Bij Think Tomorrow vinden we ‘t belangrijk dat onze klanten na de oplevering makkelijk zelf aan de slag kunnen. Met een brandbook bundelen we alle richtlijnen op visueel en tekstueel vlak. Het logo, de tone of voice en vooropgesteld kleurenspectrum, het team van Sjans gaat er nu zelf mee aan de slag. En wij blijven altijd bereikbaar voor hulp.

sjans-brandbook.jpg
thinktomorrow-teamfoto-wfull.png

Wij nemen graag jouw merk onder handen