Branding is meer dan alleen een logo
Aralea had nood aan duidelijkheid. Niet zomaar in beeld of tekst, maar in de volledige identiteit van hun organisatie. Wat vertel je als je zowel groendienst als een kinderboerderij runt? Wat toon je als je tegelijk inclusief, professioneel én warm wil zijn?
Wij brachten het allemaal samen in één merkverhaal.
Niet met grote theorieën, wel met een brandbook dat doet wat het moet doen: richting geven. Visueel én inhoudelijk.
Eerst luisteren, dan bouwen
Wat drijft jullie? Waar wringt het? Wat mag anders?
Onze workshops zijn het fundament voor alles wat volgt. We luisteren, structureren, challengen en vertalen. Pas als de kern helder is, geven we vorm.
En bij Aralea zat die kern goed. Met de juiste richting werd het ontwerp een stevig geheel waarin beeld, taal en kleur samenwerken.
"Ons verhaal samen is nog jong maar leest meteen als door één en dezelfde pen geschreven. Timing, aanpak, vorm en inhoud, you name it, we spreken, schrijven en lezen dezelfde taal. Ik verdenk ze ervan dat met al hun klanten en projecten te doen. Ik kijk dan ook reikhalzend uit naar wat volgt."
André Ernst
Marketing Manager bij Aralea
We nemen onze projecten heel serieus. Onszelf? Iets minder!
Bekijk hier het resultaat van een brainstorm mét beats.
branding
marketing
creatieve campagnes
branding
content creation
social media
branding
marketing
creatieve campagnes
branding
content creation
social media
HOW ABOUT YOU?
Bij Think Tomorrow gaan we hard of gaan we niet. Vertel ons over jou, je merk en je bedrijf. Dan maken wij het graag nóg beter. 👇