De TikTok trends van 2024
Creative bravery. Daar draait het dit jaar allemaal om. Maar wat betekent dat nu precies?
Je ultieme doelen zijn natuurlijk meer verkoop genereren, meer tevreden klanten en minder kopzorgen. Maar hoe boek je nu succes of behaal je resultaat? Met de volgende 3 stappen zorg je ervoor dat je alles op orde hebt zodat jouw Black Friday en Cyber Weekend vlot en succesvol verloopt.
TLDR; Met de volgende 3 stappen is jouw webshop klaar voor Black Friday.
1. Wees voorbereid en stel een communicatieplan op.
2. Schrijf boodschappen op maat van je verschillende doelgroepen of segmenten.
3. Stel een retargeting campagne op voor extra verkoop.
Er komt veel kijken bij het voorbereiden van de grootste digitale solden van het jaar. Zorg er dus voor dat je weet welke promo’s of deals je communiceert en wanneer.
Heb je een webshop, maar ben je nog niet bezig met advertenties of e-mails. Tijd om in actie te schieten. Want als je anno 2020 nog niet bezig bent met digitaal adverteren of communiceren via verschillende kanalen, wordt het heel lastig om te verkopen.
Black Friday is géén one trick pony, het is hard werken. Tijdens de periode rond Black Friday en Blue Monday stromen de inboxen van je klanten vol met reclamemateriaal. Zorg ervoor dat je hen niet verliest aan je conculega’s. Dat doe je zo.👇
Een overzichtelijke planning, nauwkeurige voorbereiding en sterke communicatie is waar het om draait bij een succesvolle Black Friday. Bovenstaande stappen helpen je alvast op weg om een succes te maken van de grootste digitale shoppingevents van het jaar. 💪